تيم فولاد خوزستان براي حضور موفق در ليگ برتر باشگاه هاي کشور تاکنون پنج بازيکن داخلي و دو بازيکن خارجي جذب کرده است.

دو بازيکن برزيلي در پست ‌دفاع وسط و مهاجم و پنج بازيکن ليگ برتري هفت بازيکني هستند که تاکنون با فولاد قرارداد بسته و آن را ثبت رسمي هم کرده اند.

عباس پورخسرواني و مهدي نوري از شاهين بوشهر، مهدي اميرآبادي و اسماعيل شريفات از استقلال تهران و ارشاد يوسفي از مس کرمان بازيکنان جذب شده داخلي هستند.

لئاندرو پادواني سلين و لوسيانو پريرا مندز هم دو بازيکن خارجي جذب شده از برزيل هستند. اين در حالي است که فولادي ها دو سهميه ليگ برتري و دو سهميه بازيکن خارجي ديگر نيز دارند که احتمالا ظرف روزهاي آينده از آنها استفاده مي کنند.

قرارداد 15 بازيکن فصل گذشته فولاد شامل عبدالله کرمي، بختيار رحماني، آرش افشين، محمد رشيد مظاهري، امير شرفي، ميثم کريمي، خيرالله ويسي آرا، سروش رفيعي، ساسان انصاري، اميد خالدي، عليرضا سليمي، مهرداد جماعتي، ايوب والي، طالب ريکاني و حکيم نصاري هم تمديد شده و چهار بازيکن نيز از تيم اميد فولاد به فهرست بزرگسالان اضافه شدند تا جمع بازيکنان ثبت قرارداد کرده به 26 نفر برسد.

هر تيم ليگ برتري مي تواند نام 35 نفر شامل 21 نفر در رده بزرگسال، شش نفر در رده زير 23 سال، پنج نفر در رده زير 21 سال و سه نفر در رده زير 19 سال را در فهرست بازيکنان خود قرار دهد که البته هشت نفر زير 19 و 21 سال حتما بايد از تيمهاي اميد و جوانان باشگاه انتخاب شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا